Emerson Home




Textversion
StartactueelontwikkelingenlasprocessentoepassingenCons./ Comm.over onspartnersvacaturescontact

Dit zijn wij:

Filosofie

Geschiedenis

Emerson

Algemeen:

Start

Vestigingen wereldwijd

BRANSONICģ-Reinigingsapparaten

Colofon

Archief

 

Branson Ultrasonics B.V.

Vlierberg 26A

3755 BS  Eemnes

Email: info@branson.nl

Onze filosofie


"Serving Customer Needs" – de visie van een wereldonderneming

"Mijn smaak is allereenvoudigst: ik ben altijd tevreden met het beste" (Oscar Wilde)


Door ons op de praktijk te oriŽnteren en veel in ontwikkeling te investeren willen we wereldwijd leider in de branche en toonaangevend op het gebied van knowhow in de kunststofverbindings-techniek blijven. Ook willen we de besten in onze branche blijven. Zo eenvoudig is dat.

Branson ontwikkelt, produceert en distribueert een groot aantal op de toepassing georiŽnteerde kunststofverbindingssystemen, die volgens verschillende principes werken en in vrijwel alle industriebranches al vele duizenden keren succesvol zijn gebleken.

In de wereld van nu kan dat echter niet alles zijn. Eerste klas producten zijn dan wel een absolute vereiste, maar op zich geen voldoende kenmerk meer waarmee een onderneming duurzaam succes op de markt kan boeken.

Om een onderneming in de concurrentie blijvend succesvol te laten zijn moet ze voor haar klanten voor een meerwaarde zorgen. Voorwaarde voor z'n meerwaarde is,

Slechts dan kunnen we een extra prestatie leveren voor onze klanten en daarmee er to bijdragen dat ze hum succes op de markt en hun concurrentiepositie kunnen veiligstellen. In deze zin zien we ook onze "Serving Customer Needs", en zo interpreteren we dan ook de uitspraak van Oscar Wilde, Volgens welke we ons met onze extra prestatie uitsluitend op het beste kunnen oriŽnteren wat we te bieden hebben. En dat doen we dus ook over de hele wereld.